Actualidade

A comunicación ante a responsabillidade de traballar en pro da sostenibilidade a través da confianza

07/03/2022

En Coca-Cola estamos convencidos da importancia da comunicación interna e externa para sensibilizar á sociedade acerca da necesidade de traballar todos a unha por un futuro sostible. Unha comunicación responsable co foco na sostenibilidade.

O noso obxectivo é ser un axente de cambio positivo na sociedade, no 2017 puxemos en marcha Avanzamos, a estratexía de sostebilidade de Coca-Cola. Isto xera un valor reputacional e un impacto social que, por que non dicilo, é un intanxible tan valiosos como difícil de cuantificar. Tanto a sensibilización e a concienciación que actividade de Coca-Cola, sendo contada, aporta a sociedade.

E é que iso de que “lo que no se cuenta no existe” é tan matido como certo. Contar o que facemos tanto internamente ao nosos stakeholders como a través dos medios de comunicación é apostar pola transparencia, é xerar confianza e é sensibilizar. Atreveríame a dicir, e creo que este contexto de Universidade corrobórao, que comunicar é educar e que, polo tanto, facer comunicación facilita enormemente a labor de trasladar á sociedade a necesidade de traballar en pro da sostenibilidade.

María Sande, xefa de Comunicación da Rexión Noroeste de Coca-Cola Europacific Partners

Consulta aquí máis información do programa e cómo inscribrite na xornada do luns 7 de marzo sobre  "Un mundo máis sustentable. Comunicación, Sustentabilidade e Confianza".