Actualidade

Primeira sesión do programa UniQA sobre sesgos inconscientes e autocoñecemento

28/02/2022

O proxecto UniQa impulsado pola Cátedra NTT DATA procura reducir a brecha de xénero nas carreiras científicas e tecnolóxicas e formará a mulleres do último curso de Matemáticas, Enxeñaría Informática e Telecomunicacións; e de  másteres relacionados con estas ensinanzas para dar o salto ao mundo laboral. Sandra Conde, traballadora de NTT DATA e formadora do programa UniQA e María José Martín (Pepa), antiga traballadora da compañía, son as creadoras do proxecto.

Na súa entrevista publicada na Opinión de A Coruña, Sandra Conde destaca:  "Lo que intentabamos en origen Pepa y yo era ayudar. Estábamos viendo que a las mujeres, desde edades muy tempranas, se les empieza a inculcar sesgos, y empiezan a tener actitudes que no presentan cuando son niñas muy pequeñas".

As tres primeiras sesións son por videoconferencia, e a última será nas oficinas de NTT DATA. Na cuarta sesión, o vindeiro 8 de marzo intervirán mulleres da compañía para que as estudantes empaticen e pensen que son persoas que fai pouco estaban estudando coma elas.

Accede aquí á entrevista completa