O director da Cátedra de Dereito Local da UDC participa no XVI Congreso da AEPDA

03/02/2022

O director da Cátedra de Dereito Local da Universidade da Coruña, Carlos Amoedo, participou o pasado 4 de febreiro na décimo sexta edición do Congreso da Asociación Española de Profesores de Dereito Administrativo, co relatorio “A relación entre biodiversidade e pandemia. A quebra do Dereito Administrativo”.

Baixo o título “O patrimonio natural na era do cambio climático”, o congreso tivo lugar no Auditorio Príncipe Felipe, en Oviedo, e contou coa participación de profesionais de diferentes universidades que puxeron sobre a mesa asuntos directamente relacionados coa pandemia e o Dereito Administrativo. Así, os relatores intercambiaron os seus traballos sobre o estado de alarma, a restrición de actividades, a obriga da vacinación e incluso os cambios industriais impulsados pola conservación e coidado do medio ambiente (como a descarbonización ou a transformación enerxética).

O relatorio do director da Cátedra pode consultarse aquí.