FUAC. Comunicación. Actualidade

A Facultade de Informática deu a coñecer ao gañador do Noveno Premio ao Mellor TFG no marco da FePEfic

26/04/2024

A Facultade de Informática da UDC deu a coñecer este xoves 25 de abril, durante a Feira de Prácticas e Emprego (FepeFIC), ao gañador do Noveno Premio ao Mellor Traballo Fin de Grao Aplicado da FIC, que foi Jesús Mosteiro pola súa TFG ‘Paralelización dun algoritmo de aprendizaxe automática multi-vista baseado en grafos’.

O 25 de abril outorgarase o Noveno Premio ao Mellor Traballo Fin de Grao Aplicado da FIC

22/04/2024

A Cátedra ALDABA-WIB colabora un ano máis na Feira de Prácticas e de Emprego (FePEfic 2024), que organiza a Facultade de Informática da UDC durante os días 23, 24 e 25 de abril e na que colaboran unha vintena de empresas do sector TIC.

A Facultade de Informática da UDC fallará o seu Premio ao mellor TFG aplicado 2023/24 durante a FePEfic

22/04/2024

Os próximos días 23, 24 e 25 de abril celebrarase unha nova edición da Feira de Prácticas e Emprego (FepeFIC), na Facultade de Informática da Universidade da Coruña (UDC). Un punto de encontro para que os estudantes coñezan de primeira man como traballan as entidades do sector TIC, que operan na Coruña, nas que poderán realizar prácticas durante os seus estudos e estas descubran as inquietudes do estudantado do centro.

A Facultade de Informática da UDC anunciará o 25 de abril cal é o mellor TFG aplicado 2023/24

22/04/2024

A Cátedra NTT Data participará na Feira de Prácticas e de Emprego (FePEfic 2024), que organiza a Facultade de Informática da UDC, os días 23,24 e 25 de abril. Un evento destinado ao alumnado que o próximo curso académico realizarán prácticas curriculares en empresas como vía para iniciar o seu camiño profesional nun mercado altamente dinámico e demandante de perfís cualificados.

O Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Universidade da Coruña acolle o VI Congreso XoveTIC

05/10/2023

O VI Congreso XoveTIC, organizado polo CITIC da Universidade da Coruña, celebrarase os días 5 e 6 de outubro de 2023 no CITIC e na Facultade de Informática da UDC. O evento ten a finalidade de dar visibilidade ao talento das novas xeracións de investigadoras e investigadores da área das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións.

Un traballo sobre a monitorización da calidade ambiental, premio ao mellor TFG da Facultade de Informática

20/04/2023

A Cátedra NTT Data participou na Feira de Prácticas e de Emprego que organiza a Facultade de Informática da UDC, un evento destinado ao alumnado que o próximo curso académico realizarán prácticas curriculares en empresas como vía para iniciar o seu camiño profesional nun mercado altamente dinámico e demandante de perfís cualificados.

A Feira de Prácticas e de Emprego da Facultade de Informática facilita ao alumnado o contacto directo coas empresas

19/04/2023

As cátedras ALDABA WIB, CICAS (Sngular-CoruNet) e NTT Data deron a coñecer o Premio ao mellor Traballo Fin de Grao do curso 2021-22, que recaeu en Pablo Mariño Boga polo seu TFG “Desarrollo de un dispositivo para la monitorización de marcadores de calidad ambiental”.

19/04/2023

A Cátedra ALDABA-WIB colaborou un ano máis na Feira de Prácticas e de Emprego que organiza a Facultade de Informática da UDC, un evento destinado ao alumnado que o próximo curso académico realizarán prácticas curriculares en empresas.

Un traballo sobre o ciberacoso, premio ao mellor TFG da Facultade de Informática da Coruña

07/04/2022

Estos premios recoñecen os mellores traballos de fin de grao (TFG) presentados no curso 2020/2021. A presentación dos traballos dos mellores TFG presentados á convocatoria e o fallo do xurado, formado polas entidades Aldaba, Corunet e NTT DATA das cátedras institucionais Aldaba-WIB, Corunet e NTT Data, tivo lugar o martes 5 de abril na celebración da Feira de Emprego e Prácticas da Facultade de Informática da UDC.

A Facultade de Informática da UDC fallou o seu Premio ao mellor TFG aplicado durante a FePEfic o martes 5 de abril

07/04/2022

A entrega de premios tivo lugar durante a Feira de Prácticas e de Emprego, celebrada o 5 de abril na Facultade de Informática da UDC.

A Facultade de Informática da UDC entrega o seu Premio ao mellor TFG aplicado

28/03/2022

A entrega de premios terá lugar durante celebración da Feira de Prácticas e de Emprego, terá lugar o vindeiro 5 de abril na Facultade de Informática da UDC.

A Facultade de Informática da UDC fallará o seu Premio ao mellor TFG aplicado durante a FePEfic o martes 5 de abril

28/03/2022

A entrega de premios da sétima edición terá lugar durante a Feira de Prácticas e de Emprego, que se celebrará o 5 de abril na Facultade de Informática.