FUAC. Comunicación. Actualidade

Os Campus Innova e Sustentabilidade da UDC desenvolven 30 actuacións no ámbito da I+D+i ao longo do exercicio 2022

28/11/2022

Destacan entre elas a colaboración coa Asociación Española do Videoxogo (AEVI) e o Máster Interuniversitario de Ciberseguridade, ademáis de 28 xornadas, eventos ou congresos.

A Cátedra Epifanio Campo emite o fallo para premiar as mellores propostas multimedia para divulgar os valores da economía circular

22/11/2022

O tribunal destacou a calidade dos traballos presentados, nos que participaron 60 estudantes de grao, máster e programa de doutoramento da Universidade da Coruña con interesantes propostas. Concedéndolle o Primeiro Premio de Divulgación Científica Epifanio Campo ao traballo desenvolvido por Adela Ríos Gómez, da Universidade da Coruña, e recoñeceu con tres accésits a orixinalidade, a capacidade de divulgación e a calidade técnica doutras tres propostas.

A Cátedra Epifanio Campo premiará as mellores propostas multimedia do estudantado da UDC centradas na divulgación da economía circular

28/09/2022

Cátedra impulsada polo Grupo Rodonita, convoca o I Premio de Divulgación Científica Epifanio Campo, dedicado ao fundador do Grupo Rodonita e un pioneiro no ámbito da xestión medioambiental. Os estudantes poderán presentar en grupo ou en solitario antes do 14 de outubro de 2022 ás 14:00 h un máximo de dúas propostas de imaxe, infografía, ilustración, vídeo ou animación con enfoque didáctico, para optar a un premio de 1.200 euros ou os tres accésits de 300 euros cada un.