A Cátedra HR-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocina a terceira edición do curso Sustentabilidade na era do Big Data

03/05/2021

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desenvolvemento Sostible patrocina o curso “Sustentabilidade na era do Big Data (3ª edición)” desenvolvido polo profesorado da Facultade de Economía e Empresa da Universidade da Coruña. O curso lévase a cabo de forma online do 3 ao 30 de maio de 2021.

A Cátedra Hijos de Rivera-UDC de Desarrollo Sostenible financia os certificados de superación dos 65 primeiros usuarios rexistrados da comunidade universitaria.

Ten como obxectivo analizar o desenvolvemento sostible na era do Big Data. Para iso, desenvólvese en tres pilares fundamentais na consecución deste desenvolvemento: a sostenibilidade ambiental, social e económica

O módulo 1 céntrase na cuestión ambiental, analizando qué son os servizos ecosistémicos, a súa valoración económica e a utilidade do Big Data neste ámbito. O módulo 2 dedicase á área social, distinguindo os distintos modos nos que o Big Data pódese utilizar para que as políticas de desenvolvemento social sexan máis eficientes e sostibles. O módulo 3 céntrase no ámbito económico, abordando o desenvolvemento e a desigualdade económica, e os modelos de produción e consumo.