FUAC. Comunicación. Actualidade

A Facultade de Turismo colabora no deseño da estratexia comercial de B travel en Galicia e Asturias

05/02/2024

O profesor Ángel Rodríguez Pallas, da Facultade de Turismo da UDC, está realizando o deseño e implementación da estratexia comercial da empresa B travel en Galicia e Asturias.

SITCA e a Universidade da Coruña impulsan proxectos internacionais de turismo

09/08/2023

O encargado do proxecto para a realización do curso de formación sobre Creación de Plans de Xestión de Crise, dirixido ás Administracións de Turismo de Belize, Guatemala e Honduras é o investigador Jakson Renner Rodrigues Soares, coordinador do grupo de investigación en Experiencia Turística da Universidade da Coruña. O equipo docente, formado polo Dr. Jakson Renner, o Dr. Ángel Rodríguez Pallas, a Dra. María Sánchez e o Dr. Javier Fernández, levará a cabo as diversas actuacións para a organización e realización do curso. O proxecto ten unha duración de 8 meses, ata o 31 de decembro de 2023, e conta cun un orzamento de 8.200 euros.