FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña e o Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia colaboran en proxecto de investigación en fisioterapia e rehabilitación funcional

27/03/2024

A profesora da Facultade de Fisioterapia e membro activo do grupo de investigación Intervención Psicosocial e Rehabilitación, Sonia Souto Camba, dirixe un proxecto de investigación en Fisioterapia e Rehabilitación funcional, impulsado polo Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (COFIGA). Os traballos, iniciados en marzo de 2023, teñen unha duración de 12 meses e inclúen a elaboración de informes e proxectos de intervención profesionais e a análise da situación investigadora na área da fisioterapia.

A Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña participa en proxectos do ámbito clínico-asistencial

11/07/2023

Os profesores da Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña e membros do grupo de investigación interpretación psicosocial e rehabilitación funcional, Ramón Fernández Cervantes y Antonio Souto Gestal participan nun proxecto co obxectivo de mellorar a coordinación asistencial, docente e investigadora de fisioterapia. O proxecto, liderado por Ramón Fernández Cervantes, ten unha duración de dous anos e conta un investimento aproximado de 12.100 euros. Os traballos incluen a coordinación dos recursos metodolóxicos, técnicos e humanos destinados á prestación da atención asistencial; a avaliación, diagnóstico e prescrición de procedementos fisioterapéuticos de asesoramento en proxectos do ámbito sociosanitario e colaboración en actividades de formación.

A Universidade da Coruña e o Instituto Gallego de Podología promoven investigacións no ámbito clínico-asistencial

10/04/2023

O fisioterapeuta e doutor pola Universidade da Coruña, Antonio José Souto Gestal, dirixe un proxecto de investigación, cuxo obxectivo é mellorar o ámbito sociosanitario na especialidade de fisioterapia en procesos de dor complexa de orixe nociplástico. A duración do proxecto denominado "Asesoramiento en asistencia e investigación en fisioterapia" é de catro anos.

A Universidade da Coruña e o Instituto Galego de Podoloxía promoven investigacións no ámbito clínico-sanitario

25/05/2021

O investigador e docente no Departamento de Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas Ramón Fernández Cervantes, é o encargado do proxecto de investigación, cuxo obxectivo é mellorar o ámbito sociosanitario. A duración do proxecto denominado "Asesoramento en coordinación asistencial, docente investigadora en procesos de fisioterapia" é de 12 meses nos cales centrará os seus esforzos en avaliar os procecementos fisioterapeuticos actuais, proporcionar asesoramento técnico á empresa e promover unha formación continua no ámbito clínico asistencial óptimo.

Os profesores da Facultade de Fisioterapia da Universidade da Coruña e membros do grupo de investigación interpretación psicosocial e rehabilitación funcional, Ramón Fernández Cervantes y Antonio Souto Gestal participan nun proxecto co obxectivo de mellorar a coordinación asistencial, docente e investigadora de fisioterapia. O proxecto, liderado por Ramón Fernández Cervantes, ten unha duración de dous anos e conta un investimento aproximado de 12.000 euros. Os traballos incluen a coordinación dos recursos metodolóxicos, técnicos e humanos destinados á prestación da atenión asistencial; a avaliación, diagnóstico e prescrición de procedementos fisioterapéuticos de asesoramento en proxectos do ámbito sociosanitario e colaboración en actividades de formación.