FUAC. Comunicación. Actualidade

O grupo de investigación en bioloxía evolutiva colabora en proxectos de investigación e desenvolvemento na área da botánica e a xenética

21/12/2023

O grupo de investigación en bioloxía evolutiva (GIBE) da UDC recibe encargos para proxectos de I+D na área da botánica e a xenética. Os proxectos, un coordinado polo profesor Andrés Martínez Lage da Facultade de Ciencias por un período de dous anos, cuxos traballos están centrados na obtención de metafases para un estudo citogenético, iniciados en novembro de 2022 e un segundo proxecto coordinado polo profesor Manuel Pimentel Pereira da Facultade de Ciencias por un período de 1 ano, consistente na análise e caracterización da diversidade xenética dos lúpulos silvestres de Galicia, traballos iniciados en outubro de 2023.

O investigador Federico Pomar aborda o Proxecto Algaterra

11/11/2021

O investigador Federico Pomar do Departamento de Bioloxía dirixirá o Proxecto Algaterra, impulsado pola entidade Porto Muiños. El proxecto analizará a presenza de fitohormonas en mostras liofilizadas de algas mariñas de Galicia, co fin de elaborar novos insumos agrícolas para a mellora de cultivos ecolóxicos. Os traballos que deron comezo en outubro de 2021 rematarán en setembro de 2023.