FUAC. Comunicación. Actualidade

Investigadores do grupo de investigación Empresa, Consumo e Dereito da UDC lideran proxectos en materia xurídica

16/01/2024

O profesor Fernando Peña López da Facultade de Dereito da UDC e membro do grupo de investigación Empresa, Consumo e Dereito (ECD) lidera un proxecto de asesoramento xurídico en asuntos relativos a seguros, xestión de riscos empresariais, contratos civís e mercantís, contratos internacionais e dereito da construcción, ata outubro de 2023. Os traballos desenvolveronse por un período de 12 meses, cun investimento de 42.000 euros.

21/11/2023

Os profesores Fernando Peña López e Natalia Alvarez Lata da Facultade de Dereito da UDC e membros do grupo de investigación Empresa, Consumo e Dereito (ECD) dirixen proxectos de asesoramento xurídico, cunha duración de 12 meses cun investimento de 95.000 euros. Fernando Peña López dirixe un proxecto de asesoramento e asistencias técnicas en asuntos relativos a contratación nacional e internacional, dereito inmobiliario e da construción, conflitos en mercados financeiros e de seguros, relacións de alta; e Natalia Alvarez Lata un proxecto de Asesoramento en Dereito Civil.