Actualidade

Novos retos para a Xestión da comunicación

21/03/2022

 

Desde fai décadas, sabemos que as redes sociais son unha potente ferramenta de comunicación. Nos últimos anos, ademáis, os avances en intelixencia artificial (IA) permítennos coñecer mellor aos nosos stakeholders, a través da análisise de big data, e comunicarnos con eles de forma personalizada e directa, por exemplo, coa axuda dos bots.   


 
Por suposto, a análise masiva de datos tamén supón algúns retos, como a privacidade e a protección de datos persoais. E o mal uso da IA oblíganos a enfrentarnos a desafíos como as fake news, que poden poñer en xaque a reputación dunha empresa.  


 
Nesta sesión veremos as grandes oportunidades que nos brinda todo o dixital, pero tamén, analizaremos os retos que supón a súa aplicación corporativa no ámbito da comunicación. 

 

 

#compromisosocial #comunicación #reputación #sustentabilidade #divulgación #UDC  #UniversidadeDaCoruña #CatedraVegalsaEroski