A praia de Oza acollerá a primeira saída en dragon boat do grupo Bolboretas Rosas

11/06/2021

A Cátedra HM de Traumatoloxía do Deporte e o Instituto Médico Arriaza organizan o sábado 12 de xuño a primeira actividade do grupo Bolboretas Rosas, está previsto que de comezo as 10:30 horas ata as 14:00 horas. É un grupo de remo en Dragon Boat formado por mulleres superviventes do cancro de mama creado en maio de 2021. O obxectivo de actividades é promover a saúde e aumentar a calidade de vida a nivel físico, emocional e social a través do deporte, cunha mensaxe de esperanza e darlle visibilidade a estas prácticas e que se poidan convertir nun recurso ao alcance das persoas.

Reuniránse 60 mulleres que padeceron cancro de mama para realizar a primeira navegación de Bolboretas Rosas a bordo dun dragon boat en la Playa de Oza. Contarán cun equipo médico especializado coordinado polo Dr. Arriaza que avaliará o estado físico e psicofísico previa á navegación, e con profesionais da Escuela de Piragüismo Ciudad de Pontevedra que as acompañará nesta experiencia.