Deseño ou redeseño de produtos e servizos para mellorar a satisfacción dos clientes

Inscrición

Prazo de inscrición pechado.

Matrícula

Prazo de matrícula pechado.

Información xeral

Neste taller, impartido por Jose Carlos Fernández Abreu, explicaremos cómo mellorar a satisfacción dos clientes, deseñando ou redeseñando produtos e/ou servizos, combinando coñecementos teóricos e casos prácticos.

A percepción do valor non depende exclusivamente do bo que sexa un produto ou servizo, senon que comprende algo moito máis amplo, no que influen todos os elementos que están asociados a súa marca. É importante coidar cada detalle, de tal forma que o prezo permaneza nun segundo plano. 

Daremos aos participantes ferramentas para que sexan capaces de identificar as características de éxito dos seus produtos ou servizos, e adquirirán unha metodoloxía de evaluación e mellora que poderán aplicar na súa organización.

Se eres un profesional con ganas de aprender e mellorar a túa capacidade para aumentar a satisfacción dos clientes, esperámoste. INSCRÍBETE.

Para máis información, descarga o documento informativo.

Datas

Data de celebración: Do 11/02/2020 ó 11/02/2020
Data de inscrición: Do 23/01/2020 ó 06/02/2020
Data de matrícula: Do 23/01/2020 ó 06/02/2020

Documentación anexa

Descargar documento

Importes

Tarifa oficial: 190,00
Tarifa Matrícula con descuento: 161,50

Soporte e máis información

Teléfono de contacto: 881012365
Enderezo electrónico: sandra.lopezj@fuac.udc.es

Comparte esta información

Deseño ou redeseño de produtos e servizos para mellorar a satisfacción dos clientes

  Documentación anexa
Descargar documento
  Datos
Data: Do 11/02/2020 ó 11/02/2020
Horario: De 09:30 a 14:30 y de 16:00 a 19:00
Lugar: Paseo de Ronda 47 2º-Ed. Normal 15011 A Coruña
Matrícula: 190,00 €