Prazo de inscrición pechado.
Prazo de matrícula pechado.
Neste taller, impartido por Jose Carlos Fernández Abreu, explicaremos cómo mellorar a satisfacción dos clientes, deseñando ou redeseñando produtos e/ou servizos, combinando coñecementos teóricos e casos prácticos.
A percepción do valor non depende exclusivamente do bo que sexa un produto ou servizo, senon que comprende algo moito máis amplo, no que influen todos os elementos que están asociados a súa marca. É importante coidar cada detalle, de tal forma que o prezo permaneza nun segundo plano.
Daremos aos participantes ferramentas para que sexan capaces de identificar as características de éxito dos seus produtos ou servizos, e adquirirán unha metodoloxía de evaluación e mellora que poderán aplicar na súa organización.
Se eres un profesional con ganas de aprender e mellorar a túa capacidade para aumentar a satisfacción dos clientes, esperámoste. INSCRÍBETE.
Para máis información, descarga o documento informativo.
Data de celebración: Do 11/02/2020 ó 11/02/2020
Data de inscrición: Do 23/01/2020 ó 06/02/2020
Data de matrícula: Do 23/01/2020 ó 06/02/2020
Tarifa oficial: 190,00 €
Tarifa Matrícula con descuento: 161,50 €
Teléfono de contacto: 881012365
Enderezo electrónico: sandra.lopezj@fuac.udc.es
Deseño ou redeseño de produtos e servizos para mellorar a satisfacción dos clientes