XIII Xornadas de Dereito Administrativo Iberoamericano. A boa administración do procedemento administrativo

Inscrición

Prazo de inscrición pechado.

Matrícula

Prazo de matrícula pechado.

Información xeral

XIII Xornadas de Dereito Administrativo Iberoamericano:

A boa  administración do procedemento administrativo

 

Edición dun programa formativo destinado a profesionais, licenciados e estudantes que queiran coñecer o Dereito Administrativo Iberoamericano.

 

O curso está especialmente configurado para alumnos iberoamericanos vinculados á rama das ciencias xurídicas e sociais.

 

As XIII Xornadas teñen como eixe temático " A boa administración do procedemento administrativo" incluiremos as cuestións de maior actualidade, interese e controversia nos distintos ordenamentos iberoamericanos en relación con distintos procedementos administrativos, coa finalidade da súa posta en común e de xerar expectativas para un futuro esperanzador no estudo e a aplicación do Dereito Público e a Boa Administración.

 

 

DATOS DE INTERÉS

 

  • Data de celebración: do 4 de abril de 2022 ao 8 de abril de 2022.
  • Lugar: Pazo de Mariñán en Bergondo (A Coruña) e Facultade de Dereito (Campus de Elviña) -A Coruña.
  • Horario: de 9:30h a 14:00h e de 16:30h a 18:30h.
  • Modalidade: Presencial.
  • Preinscrición e matrícula:
    • Período preinscripción: do 18 de novembro de 2021  e ata o 28 de marzo de 2022.
    • Período matrícula: do 18 de novembro e ata o 1 de abril de 2022.
  • Matrículas

Ordinaria: 500 euros*

*​Inclue  desprazamento en autobús + visita a Santiago de Compostela.

Reducida: 350 euros**

​**Esta matrícula especial recolle só a asistencia ás xornadas.

 

MATRÍCULA

Tras o proceso de preinscrición, os alumnos admitidos deberán proceder ao abono das tasas de matrícula.

O enlace de pago estará dispoñible cando se abra o prazo de matrícula.

No caso de que as solicitudes de matrícula excedan ao número máximo de alumnos previsto, o criterio de selección farase atendendo a indicación do director. Sendo os criterios específicos os seguintes:

  1. Terán preferencia os alumnos con titulación universitaria en Dereito e Ciencias Sociais das universidades convenidas no programa de Doctorado DAI.
  2. Currículum profesional vinculado á  titulación en Dereito, tanto no ámbito da docencia universitaria como no exercicio profesional. 
  3. Ter realizado previamente o mesmo curso en anteriores edicións.
  4. Valoraránse outras circunstancias e intereses profesionais, tales como a vinculación académica e profesional co Dereito Adminitrativo Iberoamericano.

 

COMUNICACIÓNS

As personas asistentes poderán presentar comunicacións entre o 15 de novembro de 2021 e o 15 de marzo de 2022.

As comunicacións, terán unha extensión máxima de 10 páxinas (tipo de letra Arial, 12 puntos, con interlineado sinxelo), serán remitidas á Secretaría Técnica a través do correo electrónico: alberta.lorenzo.aspres@udc.es.

A secretaría técnica acusará recibo dos orixinais enviados polas autoras e os autores.

O Comité Científico seleccionará as comunicaciones que presentaránse oralmente, poidendo rexeitar un traballo sen necesidade de proceder a súa avaliación, cando considere que non se adapta ás normas, tanto formais como de contido, ou non se adecúa ao perfil ao perfil temático das Xornadas. 

Tras esta análise previo, todos os textos recibidos serán sometidos a un proceso de revisión no que participarán, ao menos, dos membros do Comité Científico, recurrindo a un terceiro no caso de que fose necesario.

En todo momento, manterase o anonimato tanto das persoas encrgadas da autoría de traballo como da revisión do mesmo. 

Finalmente,  informaráse ás autoras e aos autores a aceptación ou rexeitamento definitivo da súa comunicación.   

 

Información de contacto:

  • Director

Jaime Rodríguez-Arana Muñoz

Presidente del Foro Iberoamericano de Derecho Administrativo

Catredrático de Derecho Administrativo de la UDC

E-mail:  jaime.rodriguez-arana.munoz@udc.es

 

  • Coordinación Académica:

Maria del Carmen Rodríguez Martín-Retortillo

E-mail: maria.rodriguez.martin-retortillo@udc.es

Jennifer sánchez González

E-mail: j.sanchezg@udc.es

 

  • Secretaria Técnica:

Alberta Lorenzo Aspres

E-mail: alberta.lorenzo.aspres@udc.es                                          

 

  • Contacto:

Isabel Varela

Teléfono: 881014458

E-mail: i.varelac@fuac.udc.es

Datas

Data de celebración: Do 04/04/2022 ó 08/04/2022
Data de inscrición: Do 18/11/2021 ó 06/04/2022
Data de matrícula: Do 18/11/2021 ó 06/04/2022

Documentación anexa

Descargar documento

Importes

Tarifa oficial: 500,00
Tarifa bonificada: 350,00

Soporte e máis información

Teléfono de contacto: 881014458
Enderezo electrónico: i.varelac@fuac.udc.es

Comparte esta información

XIII Xornadas de Dereito Administrativo Iberoamericano. A boa administración do procedemento administrativo

  Documentación anexa
Descargar documento
  Datos
Data: Do 04/04/2022 ó 08/04/2022
Horario: De 09.30h a 14:00h y de 16:30h a 18:30h
Lugar: Pazo de Mariñán. y Facultad Derecho UDC
Matrícula: 500,00 €