Prazo de inscrición pechado.
Prazo de matrícula pechado.
¿Como diferenciarnos cando os produtos e servicios son tan similares?
Un cliente namorado é un cliente leal, e un cliente leal sempre volve.
Según Gerald Zaltman, da Universidade de Harvard, o 95% das nosas decisións de compra son subconscientes, se so utilizas argumentos de venta, estás a basar a túa estratexia no 5% racional.
Daremos aos asistentes as claves para desenvolver as súas habilidades de persuasión e liderado, poñendo como eixe central ao cliente, e explicaremos como namorar aos seus clientes.
Se queres conseguir
Incrementar ata o 20% o número de citas concertadas por teléfono.
Facturar ata un 15% máis, so cun cambio mínimo na comunicación da túa empresa.
Multiplicar por 4 a colaboración para proxectos.
Dirixido a:
Únete a este seminario intensivo que cambiará a túa relación cos clientes, e coñecerás as técnicas do funcionamento emocional.
Para máis información, descarga o documento informativo.
Data de celebración: Do 17/03/2020 ó 17/03/2020
Data de inscrición: Do 24/02/2020 ó 11/03/2020
Data de matrícula: Do 24/02/2020 ó 11/03/2020
Tarifa oficial: 225,00 €
Tarifa Matrícula para 2 personas: 400,00 €
Teléfono de contacto: 881012365
Enderezo electrónico: sandra.lopezj@fuac.udc.es
Persoas que namoran e venden