Persoas que namoran e venden

Inscrición

Prazo de inscrición pechado.

Matrícula

Prazo de matrícula pechado.

Información xeral

¿Como diferenciarnos cando os produtos e servicios son tan similares?

Un cliente namorado é un cliente leal, e un cliente leal sempre volve

Según Gerald Zaltman, da Universidade de Harvard, o 95% das nosas decisións de compra son subconscientes, se so utilizas argumentos de venta, estás a basar a túa estratexia no  5% racional.

Daremos aos asistentes as claves para desenvolver as súas habilidades de persuasión e liderado, poñendo como eixe central ao cliente, e explicaremos como namorar aos seus clientes.

 

Se queres conseguir 

Incrementar ata o 20% o número de citas concertadas por teléfono.

Facturar ata un 15% máis, so cun cambio mínimo na comunicación da túa empresa.

Multiplicar por 4 a colaboración para proxectos. 

 

Dirixido a: 

  • Directores xerais, executivos, xerentes e persoal directivo.
  • Consultores e asesores.
  • Técnicos que presenten proxectos a clientes ou colaboradores.
  • Profesionais de todos os ámbitos que teñan relación con clientes internos ou externos (vendedores, dependentes).
  • Todo profesional que desexe incrementar a súa capacidade de persuasión.

 

Únete a este seminario intensivo que cambiará a túa relación cos clientes, e coñecerás as técnicas do funcionamento emocional.

 

Para máis información, descarga o documento informativo.

Datas

Data de celebración: Do 17/03/2020 ó 17/03/2020
Data de inscrición: Do 24/02/2020 ó 11/03/2020
Data de matrícula: Do 24/02/2020 ó 11/03/2020

Documentación anexa

Descargar documento

Importes

Tarifa oficial: 225,00
Tarifa Matrícula para 2 personas: 400,00

Soporte e máis información

Teléfono de contacto: 881012365
Enderezo electrónico: sandra.lopezj@fuac.udc.es

Comparte esta información

Persoas que namoran e venden

  Documentación anexa
Descargar documento
  Datos
Data: Do 17/03/2020 ó 17/03/2020
Horario: Martes, de 16:00 a 21:00 horas
Lugar: Sede FUAC
Matrícula: 225,00 €