Prazo de inscrición pechado.
Prazo de matrícula pechado.
OBXECTIVO
Ser a nosa propia marca é importante porque permítenos a diferenciación do resto, permítenos ter recoñecemento por parte da audiencia e ser máis competitivos no plano profesional.
A marca persoal ten que ver cos valores que queremos proxectar, na vida, no traballo ou na sociedade, como queremos ser percibidos. A clave é atopar a nosa marca persoal e saber como comunicala para mellorar os nosos obxectivos persoais e profesionais.
Os asistentes aprenderán a ter unha folla de ruta clara e completa para crecer e transcender en calquera ámbito profesional no que compitan, aprendendo a posicionarse positivamente na mente das persoas coas que constantemente están a interactuar.
MÉTODO PROGRAMA
Desenvolveranse as técnicas clásicas de marketing e as actuais de neuromarketing, aplicadas a nosa persoa, sendo cada alumno o que deberá desenvolver a noción persoal de marca.
Para iso practicaranse diferentes metodoloxías e dinámicas para coñecer:
- Obxectivos de crecemento persoal e profesional.
- Debilidades, fortalezas, e capacidades para analizar o grao de probabilidade de éxito na consecución dos devanditos obxectivos.
Deseñaremos un plan de marca persoal propio baseado en métodos de análise, toma de decisións, posicionamiento en RRSS, posicionamiento de imaxe persoal, habilidades comunicativas e de venda, consecución de recursos, etc.
DATAS E HORARIO
A duración do taller será de 12 horas, impartíndose en 4 sesións de 3 horas de duración cada unha. Ditas sesións realizaranse os martes dende o 28 de marzo ao 25 de abril (excepto o 11 de abril), en horario de 16:30 a 19:30.
Data de celebración: Do 28/03/2017 ó 25/04/2017
Data de inscrición: Do 27/03/2017 ó 27/03/2017
Data de matrícula: Do 24/03/2017 ó 28/03/2017
Tarifa oficial: 240,00 €
Tarifa Matricula con descuento: 192,00 €
Teléfono de contacto: 881012365
Enderezo electrónico: slopezj@udc.es