Inscrición
Prazo de inscrición pechado.
Información xeral
Edición dun posgrao destinado a profesionais, licenciados e estudantes que queiran adquirir formación ética sobre a intervención social, e mellorar a calidade da intervención e os procesos de toma de decisións profesionais.
INFORMACIÓN DO CURSO
- Datas de impartición: do 27 de xaneiro de 2023 ao 31 de marzo de 2024.
- Aulas: Fundación Paideia Galiza. Praza de María Pita 7. 15001 A Coruña
- Modalidade: Mixta (semipresencial)
- Nº alumnos: Mínimo 20, máximo 25
- Preinscrición: do 1 de decembro de 2022 ao 13 de xaneiro de 2023
- Listado de admitidos:16 de xaneiro de 2023
- Reclamacións: do 17 ao 19 de xaneiro de 2023
- Lista definitiva: 20 de xaneiro de 2023
- Matricula: do 20 de xaneiro ao 27 de xaneiro de 2023
- Horarios: venres de 9:30 a 14:00 e de 16:00 a 20:30; sábados de 10:00 a 14:30
- Avaliación
- Avaliación continua: a través da asistencia e participación nas sesións presenciais e non presenciais. Avaliación de cada módulo: será necesario aprobar esta actividade para pasar ao módulo seguinte.
- Avaliación final: presentación dun traballo final escrito e defensa oral diante dun tribunal.
- Créditos: 15 ECTS
REQUISITOS DE ACCESO
Serán admitidos os alumnos que poidan acreditar a seguinte condición:
- Ser titulada/o universitaria/o.
PREINSCRICIÓN
Os alumnos interesados en cursar o posgrao deberán preinscirbirse (sen abono de taxas) do 1 de decembro de 2022 ao 13 de xaneiro de 2023 tendo en conta que o día límite deberá ter aportado a totalidade da documentación requirida e que detalla máis abaixo.
No caso de solicitar beca, debe acreditar o cumprimento de todos os requisitos no momento de realizar a preinscricion, achegando a documentación acreditativa que sexa solicitada.
MATRÍCULA
Tras o proceso de preincrición, os alumnos admitidos deberán proceder ao abono das taxas de matrícula. A matrícula ten un custo de 2.000 euros que o alumno poderá satisfacer e un ou dous prazos:
Pago único: Aboaranse 2.000 euros do 20 de xaneiro ao 27 de xaneiro de 2023.
Pago aprazado:
- Aboaranse nun primeiro prazo 1.000 euros do 20 ao 23 de xaneiro de 2023.
- Aboaranse nun segundo prazo 1.000 euros do 24 ao 26 de xaneiro de 2023.
(*) No caso de non cubrir a totalidade de prazas, abrirase un novo prazo de preinscrición ata completalas. O período de matrícula será dunha semana desde o día seguinte ao día de admisión.
(A ligazón de pagamento estará dispoñible cando se abra o prazo de matrícula)
BECA DE MATRÍCULA
Unha vez aceptada a súa solicitude de beca, a/o alumna/o deberá efectuar un só pagamento de 1.000 euros en concepto de matrícula, quedando exonerado do segundo.
Solicitude de beca: No caso de estar aprobadas na memoria de implantación do curso.
Existen 3 becas do 50% da matrícula, que se poderán solicitar do 1 de decembro de 2022 ao 13 de xaneiro de 2023.
Poderán optar a unha beca de axuda á matrícula aquelas/os alumnas/os admitidas/os, tras efectuar a preinscrición, que cumpran o seguinte requisito:
Para outorgar as becas de axuda terase en conta a duración da situación de desemprego, primando a situación máis extensa.
Documentación a achegar
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR XUNTO CO BOLETÍN DE PREINSCRICIÓN
- DNI, pasaporte (para estranxeiros), en vigor, escaneado por ambas caras e que se vexa completo
- Título de acceso escaneado por ambas caras, lexible, asinado e que se vexa completo:
- Será un dos seguintes: Copia do título universitario de acceso, certificado sustitutorio do título, certificación do expediente académico persoal con data de depósito do título.
- C.V.
- Carta dirixida á dirección explicando os motivos que a/o animan a querer cursar o posgrao e, no seu caso, os méritos que alega para ser seleccionado.
- Documentación da bolsa, no caso de solicitala (situación de desemprego, acreditada mediante informe de vida laboral ou documentación pertinente do SEPE: Servizo Público de Emprego).
Datas
Data de celebración: Do 27/01/2023 ó 31/03/2024
Data de inscrición: Do 01/12/2022 ó 13/01/2023
Importes
Tarifa oficial: 2.000,00 €
Tarifa oficial (en varios prazos): 1.000,00 €
Tarifa con bolsa: 1.000,00 €
Soporte e máis información
Teléfono de contacto: 881014458
Enderezo electrónico: i.varelac@fuac.udc.es
Comparte esta información