PRESENTACIÓN

A Cátedra de internacionalización de Estudos Luis Fernández Somoza enmárcase dentro da idea de proxectar aos nosos estudantes e profesores internacionalmente, así como á recepción de personalidades académicas de presticio, que aporten unha visión ampla na realidade complexa da globalización económica.

A formación dos economistas, tanto profesores coma estudantes, esixe unha adecuación á competencia internacional e á flexibilidade na adaptación a novos mercados e novos produtos, nunha economía cada vez máis transnacional. A planificación estratéxica da Facultade de Economía e empresa da Universidade da Coruña contempla este feito e a Cátedra pretende proxectalo como un elemento máis do programa.

A Cátedra estrutúrase a través dunha comisión de seguimento, que ten entre os seus obxectivos a mobilidade de profesores e estudantes, así como a presenza internacional da facultade a través de novos convenios de dobres titulacións de grao, mestrado ou doutoramento con outras facultades de economía e empresa internacionais e localizadas como estratéxicas. Así mesmo, promoveranse ciclos de conferencias con académicos de relevancia internacional e outras actividades de transferencia de coñecemento e tecnoloxía.

Desde aquí, invitamos tanto aos estudantes como ao profesorado a enriquecer a súa formación a través da internacionalización dos seus coñecementos e capacidades, a sabendas de que este é o camiño correcto para mellorar o benestar da nosa Economía e a satisfacción dos seus profesionais.

A recepción de profesorado de outros países supón para nós o eixo da relación con outros centros, polo que lles invitamos a contactar con nós neste proxecto, coa seguridade de que o intercambio de coñecementos será frutífero para ambos e permitiranos achegar máis as nosas economías e aos nosos profesionais.

Carlos Estévez Mengotti
Director da Cátedra de Internacionalización Luis Fernández Somoza

FINANCIAMENTO

O acordo entre a Universidade da Coruña e Cartesón S.L. ten unha duración inicial de tres anos e conta cun importe de 150.000 euros, a razón de 50.000 euros anuais destinados ao cumprimento dos obxectivos da Cátedra.

ENTIDADES COLABORADORAS

UNIVERSIDADE DA CORUÑA
FACULTADE DE ECONOMÍA E EMPRESA
RENNES SCHOOL OF BUSINESS
WIDENER UNIVERSITY
UNIVERSITY OF SOUTH WALES

INSCRICIÓN

Convócanse 12 bolsas cun importe total de 18.000 euros.

Se cumpres os requisitos da convocatoria, enche o formulario de inscrición para a solicitude das axudas económicas para a internacionalización.

Próximos eventos:

• Non existen eventos

Últimos eventos:

• 08/11/2017: Visita institucional á University of South Wales
  • 06/10/2017: Conferencia "A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona"
  • 31/08/2017: Fin do plazo para o envío da memoria da estancia e as calificacións da universidade de destino
  • 12/07/2017: Inicio do plazo para o envío da memoria da estancia e as calificacións da universidade de destino
  • 30/06/2017: Remate do prazo de formalización das axudas
  • 20/06/2017: Inicio do prazo de formalización das axudas
  • 16/06/2017: Publicación do listado de adxudicación de axudas
  • 09/06/2017: Publicación do listado de admitidos na primeira convocatoria
  • 01/06/2017: Primeira convocatoria de axudas á internacionalización
  • 07/02/2017: Sinatura do convenio entre a UDC e Cartesón S.L.

DOCUMENTACIÓN

Bases da convocatoria de bolsas para a internacionalización: DESCARGAR
Listado de adxudicatarios das axudas á internacionalización: DESCARGAR

ÚLTIMAS NOVAS

Visita institucional da Facultade de Economía e Empresa á University of South Wales

Os representantes da UDC presentaron en Cardiff os programas de mobilidade para profesorado financiados pola Cátedra Luis Fernández Somoza.

Ler máis

A estabilidade do sistema financeiro europeo como apoio á economía da Eurozona

A Cátedra Luis Fernández Somoza celebra o venres 6 de outubro ás 12.30 horas esta conferencia a cargo de Antonio Carrascosa, xefe de Planificación e Decisión do Single Resolution Board.

Experiencias de internacionalización desde a Universidade da Coruña

Os beneficiarios das primeiras axudas da Cátedra Luis Fernández Somoza botan a vista atrás para realizar un balance das súas estadías en diferentes universidades estranxeiras.

CONTACTE CON NÓS

Cátedra Luis Fernández Somoza