FUAC. Comunicación. Actualidade

A Cátedra ALDABA WIB participa nos premios dos mellores TFG aplicados do curso 2019/2020

09/04/2021

Trátase da VI Edición do Premio ao Mellor TFG Aplicado da FIC, na que participaron propostas de diversas disciplinas.

A Cátedra ALDABA WIB: Women, ICT & Business inicia a súa colaboración con Captioma no proxecto Eres STEM

22/01/2021

Cátedra ALDABA WIB: Women, ICT & Business inicia a súa colaboración con Captioma no proxecto “Eres STEM” creado a iniciativa de Captioma. Ao longo do proxecto colaborará nas diversas actividades do programa educativo, entre elas encontranse a impartición de charlas ou a avaliación de proxectos.

Presentación do proxecto Inspira STEAM 2020-2021

10/11/2020

Presentación do proxecto Inspira STEAM 2020-2021 organizado pola Vicerreitoría de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria da Universidade de Vigo.

A universidade de Vigo asume a dirección da Cátedra Interuniversitaria ALDABA WIB

09/11/2020

A Cátedra ALDABA WIB cambia de dirección, o encargado de dirixila a partir do mes de novembro será Juan Francisco Gálvez Gálvez, catedrático da escola universitaria da Área de Linguaxes e Sistemas Informáticos da Escola Superior de Enxeñeria Informática da Universidade de Vigo.

A Cátedra ALDABA WIB participou nos premios dos mellores traballos de fin de grao aplicados do curso 2018/19

30/10/2020

Trátase da V Edición do Premio ao Mellor TFG Aplicado da FIC, na que participaron propostas de diversas disciplinas.

A Cátedra ALDABA WIB: Women, ICT & Business concederá un dos cinco premios do III Congreso XoveTIC

14/07/2020

A Cátedra ALDABA WIB: Women, ICT & Business concederá un dos cinco premios do  III Congreso XoveTIC.

Programación baseada en bloques e interctividade co mundo real

17/02/2020

A Cátedra ALDABA WIB, colabora co Grupo TALIONIS da UDC e ASPACE en fomentar o desenvolvemento de contidos de intervención, rehabilitación e domótica en persoas con discapacidade.

O que se imparte nas aulas e o que demanda o sector TIC está distanciado

16/02/2020

O Director da empresa do sector tecnolóxico Aldaba, Enrique Fernández Pérez concede unha entrevista onde analiza o panorama actual no sector tecnolóxico. Mostra a súa opinión sobre os estereotipos nas ramas de estudo polos que se decantan as mozas ao comezo de Secundaria e o Bacharelato.

Afirma que "Las estudiantes que apuestan por Ciencias prefieren las de salud a la tecnología".

Novos recursos TIC para produtos de apoio

17/01/2020

A Cátedra ALDABA WIB, colabora co Grupo TALIONIS da UDC e o CITIC en fomentar o desenvolvemento de contidos de intervención, rehabilitación e domótica en persoas con discapacidade.

Creación Cátedra ALDABA WIB: Women, ICT & Business

02/10/2019