PRESENTACIÓN

University-Industry Interaction Forum é un foro de reflexión construtivo e plural en torno á colaboración Universidade-Empresa e, particularmente, sobre os retos actuais en materia de gobernanza e xestión universitaria que inciden directamente na actividade de transferencia dos resultados da investigación universitaria ao sector produtivo.

Un lugar de encontro que pretende promover a interacción entre axentes públicos e privados fomentando a construción dunha rede de contactos que axude a xerar oportunidades de negocio para a Universidade da Coruña.

ACTUALIDADE

O Consello Social da UDC celebra a primeira edición de ‘University-Industry Interaction Forum’

Durante o encontro tratáronse os retos actuais en materia de gobernanza e xestión universitaria que inciden directamente na actividade de transferencia dos resultados da investigación universitaria ao sector produtivo.

Ler máis

'University-Industry Interaction Forum' abordará a transferencia da investigación universitaria

A xornada, que pretende promover a interacción entre axentes públicos e privados en torno á colaboración Universidade-Empresa, terá lugar o 9 de maio na Sede Afundación A Coruña.

Ler máis

INSCRICIÓN

Se estás interesado en asistir ao University-Industry Interaction Forum, que se celebrará o vindeiro 9 de maio  de 9:00 a 14:30 hora, confirma a túa asistencia antes do 6 de maio.

Próximos eventos:

• Non existen eventos

Últimos eventos:

• 09/05/2019: Celebración da xornada

DOCUMENTACIÓN

Programa da xornada: DESCARGAR

FINANCIAMENTO

A cargo do Consello Social da Universidade da Coruña.

ENTIDADE COLABORADORA

Contacto e máis información

Fundación Universidade da Coruña
Edificio NORMAL