FUAC. Comunicación. Actualidade

Persoal Docente e Investigador da UDC participa en proxectos de I+D+i relacionados coa Intelixencia Artificial no campo da saúde

25/03/2024

Investigadores do Grupo de Investigación Redes de Neuronas Artificiais e Sistemas Adaptativos - Imaxe Médica e Diagnóstico Radiolóxico (RNASA-IMEDIR) da Universidade da Coruña levan a cabo traballos de asesoramento para a xestión de imaxe médica dixital, co obxectivo de mellorar a eficiencia do traballo dos profesionais clínicos e facerlles chegar ferramentas necesarias dunha forma amigable.  Os traballos, iniciados en febreiro e liderados polo profesor da Facultade de Informática e membro activo do grupo de investigación RNASA-IMEDIR, Julián Dorado da Rúa, desenvolveránse por un período de 5 meses.

O grupo de investigación RNASA-IMEDIR da UDC colabora en Proxectos de I+D+i

11/12/2023

O profesor e membro do grupo de investigación RNASA-IMEDIR da UDC Juan Ramón Rabuñal dirixiu proxectos de desenvolvemento de solucións tecnolóxicas no ano 2023 para Certificación y Confianza Cámara.

O Grupo de investigación RNASA-IMEDIR da UDC participa en proxectos relacionados coa Intelixencia Artificial e Biomédica

05/04/2023

O profesor da Facultade de Informática da Universidade da Coruña e membro do grupo de investigación RNASA-IMEDIR, Julián Dorado de la Calle, lidera proxectos na área da intelixencia artificial e desenvolvemento de aplicacións software para o diagnóstico asistido en entornos médidos. Na actualidade participa en dous proxectos, cun orzamento estimado de 23.600 euros. Un dos traballos sobre a realización dun informe sobre indicadores dentro do proxecto de investigación TACTICS, e o outro sobre asesoramento na aplicación de técnicas de visualización de alta calidade para imaxe médica en dispositivos de alta resolución gráfica. Os traballos teñen unha duración de seis meses.

O grupo de investigación RNASA-IMEDIR da UDC colabora nun proxecto relacionado coas Tecnoloxías da Información

04/08/2022

O grupo de investigación Imaxe Médica e Diagnóstico Radiolóxico RNASA-IMEDIR participa nun proxecto de asesoramento de aplicacións na nube para a xestión de EPIs. Os traballos dirixidos polo profesor Julián Dorado de la Calle da facultade de informática teñen unha duración de 6 meses e conta cun orzamento estimado de 4.200 euros.

Entrevista a Juan Ramón Rabuñal, director del Centro de Innovación Tecnolóxica en Edificación e Enxeñería Civil (CITEEC) de UDC

07/04/2022

“A actividade do CITEEC responde aos tres piares da investigación universitaria: de base, aplicada e con capacidade de transferencia”

A Universidade da Coruña conta co único centro de investigación en España que alberga, nas mesmas instalacións, as infraestruturas necesarias para desenvolver os principais ensaios experimentais en enxeñería civil e edificación. Trátase do CITEEC, que conta, tal e como explica o seu director, o catedrático Juan Ramón Rabuñal, cun sistema de visita virtual aos diferentes laboratorios que permite ao usuario descubrir tanto a actividade como as capacidades do equipo de investigadores do Centro.

21/03/2022

Na actualidade o equipo de traballo leva a cabo un proxecto cun orzamento estimado de 28.000 euros sobre asesoramento na aplicación de técnicas de optimización de visualización de imaxe médica que está liderado polo profesor da Facultade de Informática Julián Dorado de la Calle. O prazo durante o que se desenvolveran os traballos de asesoramento é de 6 meses.

O Grupo de Investigación RNASA-IMEDIR da UDC colabora en proxectos relacionados coa Intelixencia Artificial

02/08/2021

Na actualidade o equipo de traballo leva a cabo un proxecto para unha entidade do ámbito tecnolóxico cun orzamento estimado de 31.000 euros sobre asesoramento na aplicación de técnicas de intelixencia artificial e computación na nube para a xestión de imaxe médica dixital, que está liderado polo profesor da Facultade de Informática Julián Dorado de la Calle. O seu obxectivo é agregar maior valor a entidade asesosando no desenvolvemento dun sistema integral de xestión de imaxe médica na nube que incorpore técnicas avanzadas de Intelixencia Artificial.

M3M e o grupo de Investigación RNASA-IMEDIR da UDC colaboran en imaxe médica dixital

11/03/2021

O Grupo de Investigación Redes de Neuronas Artificiales y Sistemas Adaptativos - Imagen Médica y Diagnóstico Radiológico (RNASA-IMEDIR) levan anos colaborando con M3M en varios proxectos. Na actualidade o equipo de traballo leva a cabo un proxecto cun orzamento estimado de 64.000 euros sobre asesoramento e asistencia técnica sobre investigación e desenvolvemento para a xestión de imaxe médica dixital liderado polo profefor da Facultade de Informática Julián Dorado de la Calle. O seu obxectivo e a mellora da eficiencia do traballo de profesionais clínicos e facerlles chegar as ferramentas necesarias dunha forma amigable.