FUAC. Comunicación. Actualidade

A Universidade da Coruña e a Rede Acolle impulsan proxectos sobre migración e desenvolvemento

26/03/2024

O equipo de traballo, que está a levar a cabo os traballos de asesoramento no desenvolvemento do proxecto as microcredenciales como unha oportunidade de aprendizaxe para persoas en situación de vulnerabilidade, está dirixido por Laura Ouso, Catedrática da Universidade na Facultade de Socioloxía da Universidade da Coruña e coordinadora do ESOMI. Os traballos inclúen a proxección, elaboración e posta en marcha da microcredencial centrada no sector do fogar e os coidados, avaliación e difusión das aprendizaxes obtidas no seu desenvolvemento. O proxecto, cuxos traballos deron comezo en marzo de 2024, ten unha duración de 10 meses.

O grupo de investigación ESOMI da UDC lidera proxectos de investigación no ámbito galego

01/12/2023

A coordinadora do grupo de investigación ESOMI colabora no desenvolvemento de proxectos do ámbito das migracións desde unha perspectiva sociolóxica. Os traballos, que comezaron en outubro de 2023, inclúen a elaboración dun informe que recolle a evolución dos movementos migratorios, o perfil da poboación migrante en Galicia e o impacto positivo que está a ter no territorio. O proxecto ten unha duración de tres meses.

O Equipo de investigación Sociedades en movimiento (ESOMI) responsable da elaboración do Plan de Loita contra o racismo e a xenofobia en Navarra (2021-2026)

13/10/2021

O proxecto conta cunha duración máxima de 7 meses e un orzamento de 46.000 euros para a súa elaboración. equipo que está levando a cabo o proxecto está dirixido por Laura Oso, Catedrática da Universidade na Facultade de Socioloxía da Universidade da Coruña e coordinadora do ESOMI, cuxa entrega está prevista a finais do mes de decembro do ano 2021.